Количка

ARTDECO – лидерът на козметичния пазар в Германия

   Марката ARTDECO е създадена през 1985 година в Германия от Хелмут Баурехт, като основната цел е била позициониране в козметичните салони. Само една година е била достатъчна, за да се наложи на пазара не само като марка за професионална употреба, но и насочена към крайния клиент.

   До 1997 година манията по ARTDECO вече е завладяла целия свят и е позиционирана в над 40 държави. Следват множество награди за продукти във всякакви категории. Избрани, както от крайния потребител, така и от водещи немски списания.

   Целевата група, към която ARTDECO се стреми, са “Умните потребители” – тези, които искат да получат първокачествен продукт на разумна цена.
Тайните на успеха на компанията се крият в няколко основни аспекти.

   На първо място стоят висококачествените основни продукти в най-актуалните за всички сезони цветове.

   Сърцето на ARTDECO е мозаечната система и продуктите – пълнители, които Ви дават възможност сами да подбирате и сменяте цветовете.

   Широкият асортимент на марката се допълва от специализираните продукти, които гарантират професионални резултати. Ние се гордеем с продукти като базата за сенки, която прави сенките за очи дълготрайни и водоустойчиви, фиксатора за червило, който запечатва червилото, камофлажния крем – коректор, който прави всяка кожа перфектна като изравнява и прикрива недостатъци.

   Като иноватор ARTDECO представя за пръв път на европейския пазар пълна серия „Чисти минерали” – нова тенденция в гримирането, която цели да разкрие естествената красота на жената!

   Бъдещето и миналото на ARTDECO може да се опише с няколко думи – ПОЛИТИКА 100% В ПОЛЗА НА КЛИЕНТА!

   Водени от мисията на ARTDECO за разширяване на марката и внимание към клиента, през 2004 година фирмата навлезе и на българския пазар, ексклузивно представена от ''НАРДИЗ ЕООД''.

  Марката е позиционирана в над 60 обекта – магазини и салони за красота, които предлагат луксозна парфюмерия и козметика, а от 2009 година се предлага и във верига магазини Beauty Zone и Douglas. Всички продукти са представени в рекламни дисплеи – практични и съобразени с индивидуалните потребности на клиента.

   Широкият асортимент от продукти, налични на пазара, е съобразен с нуждите на българския потребител.

   'НАРДИЗ ЕООД'' организира семинари всяка година, водени от ТОП гримьорите на България, както и индивидуално представяне на марката в различните обекти.